måndag, juni 25, 2007

worried kind of...2

ibland behövs inga ord

jag skulle ju ljuga om jag skrev att jag tänker skriva en liten jävla presentation om den lilla jävla utställningen som visst snart ska gå av stapeln...jag skulle även ljuga om jag skrev att det enda jag kommer att skriva i den är..."Bang Bang! They shot my baby down"...tror att jag överlämnar det åt "hon som är en klippa" och som håller på med inbjudningskorten...jag skulle ljuga om jag skriver att jag känner mig lugn för hur det ska gå, (inte för utställningen utan för det andra) för inte vet jag just nu i detta kaos som varat sen i torsdags vad jag gör...då skulle jag verkligen ljuga...och då utmanar jag ju inte ödet...

Hade en rar diskussion med utställningsansvarig idag om teckensnittet. Jag sa -jag vill ha Courier, han sa -men vi brukar köra med Times, jag sa - om det inte blir Courier så börjar jag gråta, han sa - ok det är bra att gråta!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

13 kommentarer:

Anonym sa...

Int ska du behöva ljuga heller?
Kör dina raka rör vetja!
;)

stella sweden sa...

Inte ljuger jag int!

Anonym sa...

Aj då det är så illa?

stella sweden sa...

Nja, humöret är det väl inget fel på, och det är klart man undrar hur det ska bli, och egentligen vill jag inte skriva om det...
Men det är ju så att man tar det som känns närmast och nu är det ganska mycket som är nära...

Rollx sa...

Tuvärr gråter man för lite. Det är nog bra att snyfta en skvätt ibland. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Ok att gråta säger han.

Dunka något hårt i huvudet på honom samtidigt så kanske han samarbetar lite smidigare.

Allt går med våld och vaselin.

stella sweden sa...

Rollx!
Du har vart borta länge du!
Så du har överlevt dina mardrömmar och kanotpaddling utan att behöva ringa sjöräddningen förstår jag?

MissUD!

Jag uttryckte mig nog lite fel, han menade bara rent allmänt att det var bra att gråta....och det blev ändå Courier!
Annars var det en bra idé...
;)

Anonym sa...

Ibland är det bra att ta det som är nära och vrånga ut och in. Då blir det liksom rätt. Kram!

stella sweden sa...

Jo det blir ju liksom rätt då, och för mig är det viktigt att humorn ändå finns där, vad som än sker..
Har en lömsk katt som är en mästarinna på att vrånga ut och in på sig och jag försöker ta efter henne ;)
Kram tillbaks!

hänkan sa...

Aha!
Du "ljuger" för att det inte ska bli så ;)

stella sweden sa...

Aha!
Det tog ett dygn nästan innan poletten ramlade ner?

Evalinn sa...

eehhh...lite svårt att hänga med men lycka till med gråt och utställning och allt annat!

stella sweden sa...

Jag vet, har lite svårt att hänga med själv...Tack!

(man kanske måste läsa de två tidigare inläggen plus alla kommentarer för att överhuvudtaget begripa något? Men vem orkar det?)
;)