måndag, juni 18, 2007

understatement7/Uppdaterad

är väl att jag aldrig lagt upp en video här, för det har jag! Men ingen musikvideo och absolut ingen nationalssång, och sist men inte minst, inte den ryska i alla fall.(Rigg hann före) Så det blir den Amerikansk/Canadensiska istället. Enjoy solot!

Uppdatering....jag vet inte vad som hände med videon? Den är borta! Bilderna på två gröna Vespor likaså?
För de som inte hört Slash spela solo så leta på You Tube, det var där jag fann den!


Istället lägger jag några bilder här som en försmak av hur jag tänker mig min lediga midsommarafton. Åtminstone vissa delar av den, det kommer mera sen.
Missförstå mig rätt nu va?










Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Trevlig midsommar - hoppas Odd John visar sig från sin bästa sida, och att det är hyfsad badtemp i vattnet... Den fläckiga katten får du ta det lite försiktigt med!

stella sweden sa...

Hello Klimakteriehäxan!
Välkommen!

Den fläckiga katten är min allra bästa vän, och Odd John? Ja vad säger man? ;)