torsdag, juni 28, 2007

she22

idag är hon ledig....ååhhh så skönt...då tänker hon inte roa sig med att stå vid vägkanten och rikta en röd hårtork mot alla bilar som hon tänkte göra för en månad sedan för att se om dom saktar ner eftersom hon inte tänker utmana ödet. Hon gör en Persson, sliter på jobb, ror en liten jävla eka och sedan sliter hon extra, extra på jobb igen och hoppas att någon från jobb ringer och väcker henne klockan åtta med lite frågor som inte kan vänta! Ja, så ser den lediga morgondagen ut. Kanske låter hon något cynisk, men det är endast en chimär...

spinn, spinn..

"om du aldrig låter dig rubbas så ska du heller aldrig förvänta dig att någon ger dig en "knuff" har jag läst någonstans och just nu har allt som händer kanske gjort mig något orubbad? Något för DN att skriva om kanske? De skriver ju så mycket skit!
Andra bloggar om:

12 kommentarer:

hänkan sa...

Men vad fan!
Ställ dig vid vägkanten och slå en pling till DN :)

stella sweden sa...

Nehej du! Har du inte fattat galoppen? Inte!
;;;)))

Anonym sa...

Hej !

Tack för besök och kommentar i min blogg ! Såg att du dessutom länkat till mig och jag gör givetvis detsamma till dig om det är OK ?

Roligt med lite nya besökare då och då, ska titta runt lite här nu din blogg och det är säkert stor sannolikhet att jag återkommer.

Sköt om dig och ha en bra dag !

Evalinn sa...

Ha det så mysigt när dom ringer :-)

**MY LIFE** sa...

Hittade hit via Tierra..
Lämnar ett litet avtryck och säger välkommen till mig osså om du vill
XENA

stella sweden sa...

Tierra!
Du är välkommen!

Det är alltid roligt att plötsligt ha sån tur och hitta nya bloggar som verkar intressanta.
Det finns väl endast några på tusen! Så naturligtvis lämnar jag spår efter mig OCH länkar!

Evalinn!
Jag väntar med stor spänning jag med!

Xena!
Jag tittar in där snart!

Anonym sa...

Låter ballt. Själv är jag fullständigt rubbad. Som vanligt.

stella sweden sa...

Ja du Lotta, det har jag vetat länge :)
Vi kanske skulle bilda en förening? Har du nåt förslag? Eller räcker det att blogga om att man är (o)rubbad så dyker andra liknande upp?

Kram på sig!

Rollx sa...

Är Stellapolaris en arg kvinna ?. Lite "falling down" att ställa sig vid vägkanten och sikta på bilar med hårtorken. :)

stella sweden sa...

Jo hon är en liten arg kvinna just nu!
Men inte "falling down" alls! Hon hanterar oron och känslan av hjälplöshet att inte kunna göra något åt situationen genom att "tuffa till sig", förhoppningsvis med humorn i behåll.

Prova det :)

Anonym sa...

De dyker upp. Tro mig. Det där flugor och socker... Krams!

stella sweden sa...

Jo, men än har jag inte märkt något?