söndag, juni 10, 2007

she19


här läste hon och snodde lite av hans fyndiga funderingar...

Hon har jobbat och sprungit, slitit och trillat i säng, helt utsjasad vareviga kväll, men slipper ju fundera över om hon skall vara ute i solen o värmen eller sätta sig i skuggan. Hon är ju begåvad med ett arbete som är båd in och ut! Yeeeha! Men när kvällen svalnar så sätter hon sig där på terassen och smuttar på ett glas iskall öl i ett grönt champagneglas (utan jordgubbar). Dagens klurigaste kommentar fick hon märkligt nog IRL....Hon stötte på fotografen med kameran över axeln när hon sprang för hundrade gången över gården och She said -jaha och här går du och drar benen efter dig, hittar inget bra motiv va? He said - nä, hon rör ju på sig hela tiden...

Andra bloggar om: , ,

15 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
stella sweden sa...

Jo vissa är rappa i käften :)

Puman sa...

"iskall öl i ett grönt champagneglas"???
Hmmm..
vad faaaan det är inne :)

stella sweden sa...

Visstte du inte det? Prova!
Så jävla gott!

Puman sa...

Du har "dålig" påverkan på mig - nu måste jag juuuuu prova! :)

Hoppas allt är bra hos dig söt! Imorgon är måndag (morr5) :(

KRAMISAR Bella

stella sweden sa...

Jo du måste, och det "måste" vara stor öppning överst, inga smala fisförnäma här inte. :P

Allt är bra hos mig söt!
Kramis!

stationsvakt@gmail.com sa...

Madrass på balkongen, det är modellen. Kommer det mer värme i sommar blir det en hembyggd ställning med moskitnät över den. Sen ska jag sova ute på balkongen.

Anonym sa...

Haha, kul He said!
/Henkan

Rollx sa...

Prova att dricka öl ur en glöggkopp nästa gång. man kanske uppskattar drycken mera om glaset är litet. :)

Sköööönt när det är lite sol och värme. Sticker nog ut, och solar min bleka uppenbarelse lite "röd". Man blir glad åt lite färg, även röd. :)

stella sweden sa...

Johnny>>>
Lycka till o Suss Gott på madrassen!

Pssst, hälsa alla myggor :)

stella sweden sa...

Henkan>>>
Jo! :)

Rollx>>>
Röd är en fin färg, bara inte på skinnet, och jag har tyvärr inga glöggkoppar, brukar dricka det ur ölsejdlar :)

Pssst...ALLA verkar vara lediga utom jag :(

Anonym sa...

Å gud jag vill också ha en öl. varför har jag ingen öl? Har jag talat om att jag är badankan? Hänger inte med i svängarna själv.

stella sweden sa...

Hmm, kpten zebra?
Du menar ojdå, herr hoppsan och lilla solstrålen som flyttade till ett mörkare ställe med billigare hyra?

Jo då nu minns jag. Viskade visst en kommentar så tyst att det knappt ens hördes och du tyckte det var bra viskat?

Öl finns på närmsat mack:)

Anonym sa...

Bra. Då vet du att jag är jag, åtminstone ett tag till. Köpte öl på ICA. Gick bra det med.

stella sweden sa...

Jo jag har koll! Undras vad nästa blir? :)

Hoppas ölen var ordentligt kall!