tisdag, juni 12, 2007

she20

Morgondagen för she...
sova
gå upp vid tolv
dricka kaffe
Röka två cigaretter
beordra in disken i maskin
gå o lägga sig
sova
gå upp vid två
äta en macka
röka en cigarett
beordra maskin att diska
gå o lägga sig
sova
gå upp vid fyra
fika, äta en macka
röka två cigaretter
beordra någon att plocka ur maskin
gå o lägga sig
sova
gå upp vid sex
äta en blodig biff med vitlökssmör
dricka tre cider
röka fyra cigaretter
beordra diskbänken att hålla sig ren och fin
gå och lägga sig
sova
tja..en ovanlig dag som lite omväxling.

suss gott
Andra bloggar om: , ,

9 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

9 cigg e för många, tycker jag. Snusa istället.

stella sweden sa...

Snusa? Aldrig! :)
Men att sova är mig väl unt?
Fan så jag utrycker mig konstigt, men du får lista ut vad jag menar...

hänkan sa...

Ät klok mat och sluta röka!
Om du är beroende av nikotin så finns det ju plåster?
:)

Sov hela dagen, skippa cigaretterna!

Rollx sa...

Det var väl inte så pjåkig dag. :)

Gulligt kort på den sovande kissen.

stella sweden sa...

Nej en bra dag! Och, jo, det är så jag käner mig. Som en kvinna klädd i päls. En Katt! Inte morrande längre. ;)

stella sweden sa...

Henkan>>>jag äter alltid fett så att hjärnan funkar ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

Det låter som du är lagd på nån slags avgiftnings eller avprogrameringskur.

Evalinn sa...

Mycket fokus på disken tycker jag.

stella sweden sa...

Johnny>>>

Du vet inte hur "rätt" du fick i din kommentar, om du läser i morgon så begriper du :)

evalinn>>>

Alldeles för mycket fokus på den, därför står den fortfarande kvar!