torsdag, juni 07, 2007

morr4

Ända sen i söndags har CH krånglat.
Har ringt och frågat "vad är det för fel" och fått till svar att tekniker håller på att åtgärda felet. Huga!
I fem dagar åtgärdar dom felet?

Hon har haft "kontakt" lite då och då.

Hon har suttit och smugit på datorn, för att kunna gör en snabb attack när den lilla skypelampan lyst grön, har haft ljudet på så att hon skulle få möjlighet att göra något annat på kvällarna än att sitta och blänga på den. Och ibland så har det underbara ljudet som låter som ett vulkansprut från hell ljudit och hon har hastat sig fram till datorn. Hittat en CONNECTION, Och ilsnabbat sig för att kunna surfa, endast för att få en litenjävlasida som missunsamt säger åt henne att kolla sina nätverksanslutningar...bah!Nej det bästa vore att ta båten, , hasta, hasta, klä på sig den ursnygga oranga ytbärgardräkten samt dom tuffa intercomlurarna och med en hand styra hem till kusin Monica, för där funkar allting! Alltid! Där betalas räkningar i tid, där är allt blankputsat och maten ätes på bestämda tider och vinet dricks med OMÅTTA!

Andra bloggar om: , , , , ,



8 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Jag har hittills haft tur med CH. Ta i trä.

stella sweden sa...

Haha..hann inte med att skriva att det var ROUTERN som hade begravt sig själv, efts jag fixade ihop det offline o publicerade det under några sekunders Connection, och skrev k när det behagades. Men CH var 1 bov i dramat...
:)

Rollx sa...

Du får nog börja kika efter någon annan internet leverantör. Comhem verkar inte vara din bästa kompis. :)

stella sweden sa...

Tur1 att jag har bättre kompisar än CH. Det var inte routern heller utan faktiskt deras modemskit!

Tur2 att jag jobbar hela helgen så jag har tillgång till DATOR...lite beroende kanhända?

:)

hänkan sa...

Är det du på fotot?

stella sweden sa...

Jo hon som står till vänster på bilden, iklädd ytbd, intcl, o div annat smått tjafs...är jag!

Miss Upsey Daisy sa...

Ni ska väl ha uppvisning här i GBG? Var på ett föredrag angående dessa små röda vattenskotrar/båtar som ska kunna rädda folk snabbt.

stella sweden sa...

Hej o välkommen!
Jo jag tror det? Har inte så noga koll på alla turer under sommaren.
Men kommer jag (vi) dit så bloggar jag väl om det....håll ögona öppna :)