onsdag, juni 13, 2007

understatement6

Inlägget igår var ett riktigt understatement. Hade för ovanlighetens skull tänkt blogga om något opersonligt idag, något riktigt roligt, något av mera allmänt intresse, men det sket sig ordentligt. ..
Visst tillbringade jag större delen av dagen i sängen, men mot min vilja var jag tvungen att besöka toaletten mer än vanligt. Disken som jag var tvungen att passera på vägen dit, glodde jag bara på. Cigaretterna rörde jag inte. Tycktes som att dom låg och blängde föraktfullt på mig, men jag fnös åt dom, vill inte ha er väste jag! Någon smörgås eller kaffe blev det inte heller och ikväll vill jag inte ens tänka ordet blodig biff med vitlökssmör, än mindre skriva det.

Johnny fick helt rätt i sin kommentar på she20; "Det låter som du är lagd på nån slags avgiftnings eller avprogrammeringskur".

Vad jag gjorde på toaletten så ofta? Kräktes!

Andra bloggar om: , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men du har hittat ett roligt kort i alla fall :)

stella sweden sa...

Alltid något!
:)

stationsvakt@gmail.com sa...

http://surl.se/bhei

stella sweden sa...

Haha!
Du tycker den bilden passar bättre va?

Rollx sa...

Har du diskat ännu ?. :)

Var får du all kattbilder ifrån ?. Man blir sugen att ta hem en liten kisse.

stella sweden sa...

Inte diskat än! Ftf matt efter gårdagen.
Jo kissar är fina!
Söker på Google bilder och så har jag några sidor som jag inte hittar just nu :)

Puman sa...

Ciao bellla!
Va? Är du sjuk?

Jag har också slutat feströka! Det var inte lätt! Ett glas vin + en cigg = Puman mådde bra.

Men nu är det över.

Krya på dig lillkatten :)

stella sweden sa...

Ciao söt! Tack!
Bättre nu!

En kaffe + en cigg och she mådde som en kungadottir.

Men inte igår, idag och kanske inte någonsin mer?