onsdag, juni 20, 2007

she21

ÖNSKAR ALLA SOM KIKAT IN HÄR
EN
SJUHELSIKES TREVLIG MIDSOMMAR!





(När kusin Monica fick reda på att jag tänkte lägga ut en bild på mig var hon snabbt på mobilen och undrade - av alla dagar väljer du dan före midsommar, varför? Jo just därför svarade jag, ingen har tid att läsa, och om några dagar syns inte det här inlägget.)


I år råkar vi ha jouren så vi tar vårt pick och pack och far ner till stationen, sätter oss på bryggan och bränner på något gott på grillen.
Jag håller mig diskret undan under själva tillagandet av födan. Kanske sätter jag fram varsin 2,8 på bordet, eftersom där går gränsen för vad vi får ta in i procent.
Ser ändå fram emot kvällen, vädret tänker bli i min smak eftersom jag i lönndom varit ute under natten och offrat en häst till vädergudarna.

Andra bloggar om: , , , ,

17 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Detsamma önskar jag dig.

Evalinn sa...

Nu blev det spännande - vad då för jour!

Själv springer jag runt i härligt midsomrig vit klänning så här dan före, man måste ju börja jobba på stämningen :-)

Glad Midsommar!

Skriet sa...

Spännande blogg det här! Vänd på dig kvinna!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gagga sa...

Attans bra midsommar ska du ha!

stella sweden sa...

Är lite jobbigt att svara på alla rara kommentarer eftersom en person jag bryr mig väldigt mycket om, blev akut inlagd idag. Men det här är ändå en del av livet, mina vänner på bloggen och ni behövs också, så jag vill ändå svara.

Börjar med JOHNNY! Tack! Tusen Tack!

EVALINN! Jag är en grymm sjöräddningskvinna!

SKRIET! Välkommen hit!

LASSE! Håller med om vad? Att det är en spännande blogg så klart! Det förtjänar jag idag, så jag suger åt mig berömmet!

GAGGA! Ska göra mitt bästa även om den inte blir riktigt som jag tänkt mig, men det visste jag inte när jag skrev inlägget.

KRAM!

Miss Upsey Daisy sa...

Inte kul att höra.

Hoppas att det löser sig och trevlig midsommar. Fast det kanske är fel att skriva nu..?

stella sweden sa...

Nej då, inte alls fel att skriva så, man måste ju bara leva ändå även när det går lite emot och att någon ändå unnar mig en trevlig midsommar känns bara helt ok!

Det är ju så man säger...

Och det kanske vänder? Att allt blir bra ändå?

Evalinn sa...

Stellapolaris - det är ju underbart! (När man själv jobbar med förvaltning inom försäkringsbranschen är man lätt imponerad...). Nu finns du länkad från min blogg. Hoppas det går bra för vännen!

stella sweden sa...

Tack för det!
Vännen, mannen, kom in i rättan tid och det ser ut att gå bra. Så det känns lungt...

hänkan sa...

Tråkigt med din man. Hoppas allt löser sig till det bästa!

Vill ändå önska dig en bra midsommar!

(Har en liten fest just nu men tog en paus)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
stella sweden sa...

LASSE! Tack, jo jag vände och vred på mig, smart eller hur?
Gör allt för mina "kommentatorer"!

HENKAN! The same to you!

stella sweden sa...

RODRIGO!
Det var ju trevligt att du tittade in...någon som kan spanska?

Gagga sa...

Akta dig för Rodrigo! Ett spam! Jag lovar! Radera honom!!!
Hoppas allt gått bra med din vän!

stella sweden sa...

Ok, jag misstänkte nästan det, och jag har inte klickat på länkarna!
Så nu åker han i papperskorgen!

Jo det kommer att ordna sig.

Tack för omtanken!

Anonym sa...

Hoppas allt är bätre med din nu, har inte läst dom nyare inläggen än...Håller med om att du har en underbar blogg :) !!