lördag, juni 02, 2007

she17 uppdaterad/uppdaterad


Statement...hon har aldrig tyckt om dansband! Bara så ni vet.
Understatement: den mest raffinerade formen för överdrift. Och med det vill hon, den morrande, hotfullt, vapenklädda kvinnan som visade sig vara en katt klädd i päls, (It snarling,threat the full woman was a cat dressed in fur. eng.övers.) bara rart mjaua att den förra bilden i inlägget på Flamingosarna tillhör den kategorin, så för att dämpa, tona ner inlägget kryper hon ut lite ur garderoben, gläntar på dörren, visar en kanske något maskerad bild på den verkliga SP...Jo uppmunderad till tänderna.

Andra bloggar om:

8 kommentarer:

Puman sa...

Välj Ekologiskt! :)

Rollx sa...

Du kanske formligen "älskar" dansbandsmusik !. Du kanske inte vet om det själv ännu ?. :)

Åk till skivaffären och köp en kasse med dansbands skivor. Och träna träna träna dina öron.

Om du tecknar och målar, skulle det vara kul att kika på vad du totat ihop.

Evalinn sa...

Är bilen miljömärkt?

stella sweden sa...

Puman>
Hahahaha! Nothing more to say!

Rollx> Sak testa, tack för tipset, men jag tror inte på det ;)

Det blir väl en länk så småningom till mina "verk"...när jag hinner.
Välkommen föresten!

Evalinn>
Såklart den är, går på barkmjöd!

hänkan sa...

Blev du full endast för att du översatte texten till engelska?

Det var ju billigt och bra!

:)

stella sweden sa...

Henka>
Du ser, jag är smart också!

hänkan sa...

Visste jag väl! Men undrar över dina kunskaper i svenska? Är dom medvetna, alla dessa märkliga formuleringar?

Just kidding! :D

Begriper ju att det ÄR medvetet, din signatur helt enkelt.

stella sweden sa...

Nej, ledsen att göra dig besviken men jag är en fullkomligt, totalt omedveten katt klädd i päls...:(