tisdag, november 11, 2008

skakande!


som bara sådär började älska kitsch?

Andra bloggar om:

12 kommentarer:

Lotta sa...

kanske funkar om man tänker lego... rött isåfall..

stella sweden sa...

Hahaaa...mörktrött, svart, grått o vitt är va som råder i min lillajävlalya!

Anonym sa...

Din lillaj..lya är nog bara sååå läckert inredd...med just dom läckra färgerna!

stella sweden sa...

Joda...o så litt kitsch båd här o där blir de när jag får bestämma...

Lotta sa...

Alla legofärgerna ba ;)
Men guld då.. ingen kitsch utan guld väl !

stella sweden sa...

Näää har köpt guldiga julslingor istället för riktiga lampor som ligger litt här o var o myser!

Peace in mind sa...

Fröken Kitsch träder fram, me lampa fr Rusta...It´s all about combination ju!

stella sweden sa...

Pimpimm, joo men märker nu att jag har tendens o överdriva ibland!

(svarta duschessgardiner med grå sammetsblommor på...små röda buddhor o korpar på rad?)

;)

Cliff Hanger sa...

Min syrra älskar kitch och hon är bortom all räddning, befarar jag. Därför har jag inget tips.

stella sweden sa...

Cliff, hahaa, tack ändå o hälsa systra din!

Matilda sa...

OOOOOOOOOOO! Me like that jordgubbs-mössan! :D

stella sweden sa...

Me like NOTT!!!!

(den tviiingades på mig för en fotografering av tovade produkter)

;D