torsdag, november 27, 2008

alla mina sidensvansar...

jag besöker ofta ofta vill jag ge en kick i baken för att jag älskarrr er U en del är flurriga o fabulerar hej villt kreativt som just lovley Maria den rödhåriga donnan jag följt längst me de gröööna ögona U Drottning M vars blogg jag nyligen hittat hävdar att ALLT är sant o nyfunnen är Baronessan en riktig LADY med ett otvunget roligt rakt språk.
Pimpim HONN med Bette Davis eyes ni veet ja storstadsdonnan som blivit lantis skriver ljuvligt roligt om ALLT likaså om allvarliga funderingar på livet U dess villkor o så även Ursula vars blogg är ganska nyfångad när jag var ute på en fisketur U fick napp. Hos Johnny hittar du fan ALLT du någonsin behöver som tips på gratis filmer att kika på om du nu som jag inte HAR någon tv. Lasse HAR tv så där hittar ni inga tips om gratisprogram däremot litt ironi rimm true stories skrivna med humor o genialitet. Gubben är en riktig filur U vi har åtminstone EN sak gemensamt U det är Monica Bellucci som hos mig är min KUSIN men på hans blogg figurerar hon ibland som en räddande ängel om jag minns rätt kanske troligen ähhh ni får kolla själva. Lord Pazifal är ju denn som är ANLEDNINGEN till att jag länkar så här då hann efterlyser MINA kulturella damer som härjar på bloggen, ja bjuder in de till hans ibland överväldigande sanningssägande full av sagor sägner egen poesi visor younameitblogg! Så Ladies AND Gentleman bred ut era vingar o landa med rumpan före sätt er ner take a cup of tea förvänta er en hisnande färd U ta in vad karln skriver! Lilla söta Sametösen Lotta som nyligen fallit pladask för kitschtrollet U gillar att bo i fästningar vars blogg andas kreativitet o nyskapande tankar på ett lustfyllt sätt är fan värd mer än ett besök hörrni! Peter en kreatör med fingertoppskänsla skriver om ALLT, gör personliga insatser för cancersjuka vilket är beundransvärt. Pinglan en annan käresta jag förälskat mig i ( blir såååå lätt kääär U galen) skriver om ditten U datten båd lättfunnet U allvarligt spunnet! Matilda U MissUD samt Fru tatto har sina differenser, den första finurlig U sanningssökande den andra lätt U rapp likt en spiraltrapp den tredje så rak och jordnära med egen blogg i tidningen Hennes U ett brinnande intresse för en skäggig rockmusiker. Sist men inte minst en annan Johnny skriver från järrtatt sitt U Ulf ja som försökte SLUTA blogga! Stina (nijaska) länkade jag ju förra inlägget så de blir inge nu nej!

Jeeezuuuus!

U nu tog tiden slutt
U ni få scrolla min bloggrolla U ger er chansen att älskvärt TIPSA MIG om BLOGGAR som blåser likt vinden vart de behagar. . . REAL STUFF!

Andra bloggar om:


21 kommentarer:

Maria sa...

Äsch då darling! Du är mitt andra flurr! Puss på dig!

LordParzifal sa...

Oj hur ska man kontra det där, så många länkar att skumma igenom,
som Povel Ramel som sorterade brädor, först går man till en länk och
den lägger vi där
sedan en till och en tredje och de sorterar vi där,
tills efter sisådär en 10 a 15 styckna och man är klar och man kan
sammanfatta vad man fick ut av resan.

Kan ju alltid skriva en dikt så småningom, Stella Polar-is över Gotska Sandön, kan de va nåt, vi får se...
Om somrarna blir det väl mest Stella Artois? hehe
Det låter som det va du som fann min blogg men det va faktiskt jag som fann din...kommer det nåe konstiga personer hit du aldri sett förr ere troligen från min sida =P

Be well,
LordParzifal

stella sweden sa...

Mariamarräng...litt trött nu mycke jobb blire...puss!

Lord P...eller Stella Pimpinella alá Bellman kanske? Jo de var du som fann min o du ville ha nåra damer till din blogg o nu har ja gjort vad jag kunnat tänker ja!

;)

Tankevågor sa...

Här kom det många nya tips på bloggar. TACK för det! Hur ska man hinna med alla.... längtar efter jullovet. ;-)

Kramelikram lilla gutestjärna!

stella sweden sa...

L-girl...minsann de var looong time since trevligt att du kom på besök för här bjuds ju på litt läsgodis men ÄN har jag int fått nåra länktips o man behöööver int hinna med allt...

Stoora kramen!

Johnny sa...

Tack du underbara, supersköna,och så vidare. Jag ärglad att du finns och att du kommer på besök. Kram.

stella sweden sa...

Ja e glad att du finns Johnny! Jahapp!

Lotta sa...

honn Stella har ett litet jävla najs ställe å besöka... bara så ru vet ;)

/// silkesapan

Fru Tattoo sa...

Ha ha ha jag har minsann ett intresse för skäggiga rockmusiker, men bara en. Egentligen så är skägg det värsta jag vet.

stella sweden sa...

Lotta...hehee

Frutatto...nu har jag ändrat till EN!

stella sweden sa...

stooor suck...har int fått NÅRA tips på andra bloggar som blåserr likt vinden vart de behagar....

Peace in mind sa...

Men darling, det är du som är ikonen. Alltid.

stella sweden sa...

Åhh Pimmpimm darling, men jag kan int ha mig själv som ikon på väggen!

"från fjärran där jag dväljes tankar gå till dig på from o helgad pilgrimsfärd, de låta mina ögon öppna stå liksom en blinds mot mörkrets tomma värd"

Nått sånt skrev shakespear o jag tyckte de passade just nu...

;)

Miss Upsey Daisy sa...

Det var fint sagt kära kungadottir!

stella sweden sa...

Jo de var de missud!

LordParzifal sa...

Högkvarteret rapporterar kschhhsshhahh <<<< länkf<<< el kschhsshh på Enbart kscchhschh<<< stavas blogg.se inte blog.se kschhschh <<< annar blir det enbart länkfel kscchhscchhh>>> over n out

Be well,
LPWJ

stella sweden sa...

LP...tack från lågkarvereteriet nu e de fixat o så stavas annar med ett S på sultet!
;)

Baronessan sa...

Åh, jag är innerstinnerligen smickrad att få vara en i gänget! Men LADY det vetefan... Mina bloggfavvisar ligger listade på min sida där även DU ingår!!! Varför inte testa dessa två om du inte redan känner til dem: http://blogg.lailanorman.se/ och http://winnerhorse.bloggagratis.se/ men smaken är ju som baken...

stella sweden sa...

Baronessan...no lady?
Jahajaa de tänker du de men ja tänker litt annorlunda....
Ska kika på länkarna...o se om de faller mig i baken som smaken ju...
Tack!

Matilda sa...

Och vi älskarrr dig!!
:)

stella sweden sa...

...o nu börjar ja liiipa!

:-)