söndag, november 16, 2008

min daaarling kusin monica belucci


är litt sjuk...därrrför har hon inte hörts av på länge..håret henns är borta o jag sa till henn på denn rosaskitmobilen att snaaart får du världens tjockaste hår igen när de växt ut...alltid nått...åhh jag älskar dig sååå käraste kusin o minns när du slängde uuut mig från ditt femtonårskalas för att jag svooor åt dina väninnor o spottade ur mig inte acceptabla ord o de satt där med sina rynkade näsor...men vi skrattar åt de numer för ja gjorde ju det för o retas me dig o du dissade ju mig alltid för att jag var yngre o så liten smal o tanig o INGEN trodde jag orkade så mycket...men duuu visste!
Vi visste vart vi hadde varann O jag minns när jag drog dig in dig till STAN o lärde dig röka dricka vin o ragga killar...jeeesus vilket hallå de blev hemmavid efter de...
JAG VILL BARA ATT DU SKA FINNAS I MITT LIV TILLS JA DÖÖÖR!!!! HÖR DU DE!!!


Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Peace in mind sa...

Finaste hyllningen, låt henne få finnas kvar! På jorden, hos dig...

stella sweden sa...

Pimpimm..jo...