måndag, juni 02, 2008

spinn utav bara helvitte!

ett annat möte mellan mig o en kollega i rosa tröja där inga irrelevanta frågor ställdes


Vet ni vad jag har gjort idag?
Jo först strittade jag runt en tre timmar hemma mellan datorn o uteplatsen, härjade vilt med den nyinköpta häcksaxen o sekatören från CLAS OHLSSON, bad först om förlåtelse till alla buskar o klängiga saker innan jag satte verktygen i dom.
Sen tog jag bussen till CITY, blev betagen av en man som satte sig vid mig o berättade att han måste åka för att hämta ut mediciner till sitt sjuka järrta.
Sen härjade jag runt i butiker i tre timmar, avlöste min käraste pappa från bilen, drog iväg på möte med SSRS som varaaaaade i tre timmar!
Och det är DÄR jag spinner utav bara helvitte! Varför snattrar människor i mun på varandra o kommer ständigt med irrelevanta frågor?

Åhhhh jag döööör!

Andra bloggar om: , , , ,


5 kommentarer:

Anonym sa...

Går det att bestämma att ett möte ska vara i två timmar?

/nattugglan Patrik

stella sweden sa...

nattuglan Patrik, nej det går inte om andra än jag är med!

/Nattugglan Stella

Anonym sa...

Men du var med!

/Patrik

Matilda sa...

låter som en händelserik dag! Fått vara med i tidning och allt! Och sekatörer är ju alltid bra att ha, särskilt om man har en en trädgård. jag har bara en inglasad balkong utan växtlighet så jag har inte behövt köpa någon ännu.

Det är väl hela tjusningen med möten, att de ska dra ut på tiden och inte alls vara nödvändiga... varför har man annars möten?

stella sweden sa...

patrik, jag menade att om jag vore den enda på mötet så skulle det bli väldigt kort!

matilda, ja, vissa möten kan få vara hur långa som helst, men ett föreningsmöte som är menat att vara konstruktivt, blir tröttsamt när det hela tiden kommer upp saker som inte har med föreningen att göra, och magen knorrar o skriker efter mat...

Psst, klippet har några år på nacken, men det var fint tyckte jag, och ett hääärligt möte!