måndag, mars 17, 2008

om lättheten i att roa una donna del 2


I två dygn har jag suttit och fascinerats av hur röda små jävla rutor transformerats till att anta en blå färg! Johoodå! Inte hela tiden, men...några timmar i alla fall...jag har defraggat...sänt över sjuhundra små fragment som låg spridda över hela hårddisken till deras rätta hem...hjälpt de små över stigar o förunderliga vägar att hitta sina föräldrar, syskon, kusiner o vänner...
Jajaaa..det har varit så gott att göra andra glada! Det har även varit gott att kunna roa mig själv!

Andra bloggar om:


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Maria sa...

Din fraggelmentering får mig att tänka på Fragglarna... hmmm... undrar om de finns på dutuben... måste kolla och återkomma i detta delikata ärende!

Maria sa...

Hå håååå... jodå jodå... här är de mustiga&krulliga jäklarna!

stella sweden sa...

Maria...tack...du veet hur lite som behövs du! Jag tror nämligen jag har blivit miljöskadad av att arbeta! Jo så äär det!

stella sweden sa...

OBS! Om någon får för sig att klicka på länken i spamjävlaskitviruskommentaren högst upp så gör det inte! Låter den stå kvar som en varning för andra att inte klicka på länken om ni råkar få den i er mail eller på er blogg!
Puss!