söndag, juli 20, 2008

jag är så jääävla trist!

för jag har inte tiid att blogga..har int ens lust o ta med videokameran o filma myror jag möter, så jag lägger en reapeatbild på mig o tror att alla blir sura för det är min önskan just nu, här i dethär jävlasurrande liiivet...att bo på en öde ö som invaderas på sommaren kräver verkligen en kvinna att fixa det..jag har bett Maria, dewdroppan, den ljuuufliga... att gästblogga här för o hålla igång skiten o även Kusin Monica Belucci...den finurliga...såååå? Vi o ni får väl se?
Jag bloggar som fan läser bibeln...
Befriarabbisklubben har semester, inget yyylande från klädkammaren om doooo you love me baby hörs...tack gode gud för det!
...på jobbet kommer brända av solen män o kvinnor svirrande o verkar trivas med allt o det får de gärna göra, men de ser ut som skrynkliga zoombies...förlååt, men i jämförelse med mig så är jag nog en whitetrash..verkligen viiit..som elfenben, alabaster...o det är väl fiiiint? Eller vad tycker ni?
Solbrännndskadade eller obrännnda?
Alabaster, elfenbeeen, solbränd? Voooote!




Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker ändå du ser lite solig ut!
:)

/Patrik

stella sweden sa...

Tack Patrik du! jag springer ju båd ut o in så solen kikar på mig ibland!

Anonym sa...

Och så bytte du bild! Shysst! Då faller ju min kommentar!
:(

/Patrik

stella sweden sa...

Nejdå Patrik...de är bara o skrolla litt så hittar "man" ursprungsbilden!
Fick sån lust att fotoköpa litt bara...för ja har en tooom järna just nu o inga ord kvar att....

Tankevågor sa...

Håll ut vetja! Snart är det september och oktober och då är alla stockholmare väck från ön!!! ;-)

DÅ skulle JAG kunna tänka mig att gå längs stränderna där nere. Lugnt och skönt.
Guuuud vad söta kissungarna är!
Puss på dem och kram till dig.

stella sweden sa...

Londongirl, pussokram tebaks!