onsdag, juli 30, 2008

jag mötte Columm o Trytte Folke

Har varit o badat....det ni!
Två dagar på raken har jag plaskat o slittrat runt på snorhala o bedrägliga stenar täckta av sjögräs, trillat o trallat, vridit o vänt på mig, ändrat läge så att inte uv-strålarna ska missa en enda liten tiny millimeter av min kropp o skrukit då jag trisslat mig ner i vattnet, spaaat....

-Hej va fan culo! Vad är detta en Column i vattne? Nääää, det var bara litt sjögräs till! Men vad är det där rrroooosa som kommer spatserande? Jo det är Farbror Trytte Folke som viftar, liksom signalerar åt mig med käppen litt lätt o ledig, o en aniningen flirtsamt men så utbrister hann...

- Men kvinna ligger du där som en undulaaaaaaat och visar nästan alla dina intimiteter?

Det blev självklart ett stort råkurr mellan Kaptilalisten Trytte Folke och mig och sedan blev det livat värre. Då hände det en väldig massa konstigheter och jordklotet sprack förstås mitt itu! Det hela ignorerades dock totalt.

Det var sommarens första dopp!

Veeet ni hur deeet kändes?

Andra bloggar om: , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan man ligga som en undulat?

stella sweden sa...

Patrik...kvinna sträcker ut sig rejält så hon blir nästan 164, sen lyfter hon armarna över huvudet o pekar med tårna så långt bort hon kan...det kallas för att ligga undulaaaat!

Anonym sa...

En sån baddräkt gillar jag - det tycker jag att alla herrar borde ha! :-)

stella sweden sa...

Prudie...Men då får de uppföra sig om de ska klä sig så galanté!

Maria sa...

Åhååå vilken stilfull karl!!! Jag blir toookig!!! Grrrrr...
Jag har inte tid att besöka bloggar just nu, men jag snabbade mig in här hos dig... och det var tur det.... mmmmmm.... randigt, halmhatt och promenadkäpp till mustasch kan aldrig bli fel - bara sååå rätt!

stella sweden sa...

Nä förstår det järrtatt...du har ju fullt upp med att semestra dig!
Jo stiiiilig min farbror Kapitalisten Trytte Folke....men folkeislken som fan...det är därför han har tagit sig namnet Folke som egentligen är ett förnamn till efternamn vett du...

Endast för o jävlas!

Sick vicken karl!

Maria sa...

Semestra??? Nejdu, jag jobbar på Marlene Dietrich-salongen för fulla muggar... bara för att den ska ståta färdig någongång och för att du ska få komma och blifva salongspackad i den!

stella sweden sa...

Åhhh..jag kommer att bli meer än salongspackad i den...looovar!
Puss!