tisdag, juli 22, 2008

Hej! Hej!!!

Nej, no tycker jag att det är lite orättvizt här i den stora runda jordkloten! Mein man Kungen får minzann vara med på en zån her elektrizk anzlagstafvel men noch mir! Sah! Ich tänker därför zkrifva ein liten ord heir iztället! Jach-soh! Hmmm... aber om vad!? Jo! Meinen kinder är zå zöööta... ah... zå zöööta... und Ich tycke nog att lille Kungagubben är einen zmula zöt ockzå... men Ich tycker nog att det är lite jobbich när Kungen kör i zin lilla räzerbil sehr znabbt, sehr znabbt! Jah, det tycker Ich!

Ich tror nog att det är bäzt für oss allen om wir tar yachten och puttrar ner mot der azurblauen Zan Trofé... eller vad det där lilla himmelriket för ozz med apbagage nu heter... jah jah... achzoh prozit... nu måzte jag nog gå och klirra med juvrenerna på något gardenparty någonstans...
Hej Hej!

/Slivia

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej p� dej min lilla pilsnerkorv!

Anonym sa...

....isch...du bara förtzöker locka mich att vi ska trillelihoppa lite inatt...ach zå geswint...men dett blir altriiig något!

Anonym sa...

Äsch! Jag bjuder dig på en Siblyllakorv mit fleischkraut så är saken biff efter det, min lilla znuttefilt!

Anonym sa...

Aschzzzooooo...du veeet preziiiis vad din dronning önskar und will, meine kleine jan banan!

Anonym sa...

Don't get smart! I know where you live!

Anonym sa...

Nooo...asch zooo?