måndag, juli 21, 2008

attentione! updejt!!!!

Today I hade a free day, the first free day in two weeks, my outfit for the day was a limegreen top an white panties. On me feet I prefered to were nothing at all. My earrrings where resting in a little silverpainted box and my hairstyle was incredible!

Well...

I also made a little tyni moovie! Jaaaa! Jag har gjort en video om min gräsmatta, där jag berättar om den o varför den ser ut som den gööör, samt hur förbannad jag är på andras mattor...så nu ska jag bara få det tyni lilla helvittet ur kameran o in i datorn! Hur nu deeeet ska gå till????

Updejt/Har setat halva natten o äntligen lyckats med att få in videos från kameran i datorn o sen ve o fasa, efter miljoner suckar, svärord o stönanden fixat att lägga ut den på bloggen...men den var så usel att jag skämmms o visa den...men nu veeet jag hur jag ska göra! So whats your back babys...för snart kommer nåt väääldigt intressant...det handlar om bevattningsförbud!

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Ulf sa...

Den gräsmattans look i jävlavideokameran vill vi gärna se :-)

stella sweden sa...

Om jag lyckas Ulf, så får du banne mig lyckönska mig som den absolut smartaste kvinnan i universe det växer mossa på!