torsdag, juli 24, 2008

bangbang

är den bästa låt som gjorts (bara så ni vet att jag tycker så) och som ett tiny little lift till den vidriga videosen jag la in före det här så behövs ju lite plastik-kirurgi på bloggen min...o även om Cher lyftat sig o hummelihummat en del så kan jag inte låta bli att tycka om henses röst! Men en liiiiten grej som förundrar mig är att en del plötsligt o förunderligt börjat kalla sig SHE! På sina bloggar? Det är ju jag som är SHE, eller är det SHE som är jag? Nej, jag är SHE! Damm it!




Andra bloggar om:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den lilla videon i förra inägget var charming! O Cher är också charming! Men plastikirurgi har jag lite svårt för. Undrar ju hur hon skulle se ut egentligen för hon är väl över sextio? Och jag menar ju inte att det är något fult med kvinnor i den åldern, nej, alla kvinnor är vackra i vilken ålder de än är om de har charm som sagt. Ja, det här var nog det längsta jag någonsin skrivit.

/Patrik

stella sweden sa...

Patrik, ja alla är charmiga om de ääär charmiga o Cher ääär charmig!

Anonym sa...

Isch zooo zhaaarming den lilla gobitzen!Vi har zamma plastlekere!

Anonym sa...

Whaad? Silvia min lilla dronningkorv, tänk nu lite på på att det här kanske Hänt i Veckan får nyyys på! Hejda dig lite min lilla fruga!

Anonym sa...

You are definitely She !

stella sweden sa...

Lasse,jo preciss!