onsdag, juli 23, 2008

det häär är den absolut sämsta videon någon någonsin gjort, jag looovar! O vill ni HÖRA nåt så skruva upp ljudet på MAX!!!



She hummar o säger äääuhhhumm o meeen o naaaj o dääär som om hon vore satt på repeat...det nästan viskas o till o med she som gjort den begriper nada...men det är shés första video hon lagt ut så she tar skiten som kommer för det är vad she lyckats åstadkomma hitills...men för bövelen...skruva upp ljudet för she visste int att she skulle hålla mun intill denjävlalillakameran!
Meeeningen med videon var att she är sååå förbannad för att vissa vattnar heeeela nätterna trots vattningsförbud! Jaaaa! Så var det! This she knows! O så trillade she ikull när filmen tog slut! Snubblade på en liiten myra!

Andra bloggar om: , ,


8 kommentarer:

Maria sa...

Näe - det var den bästa film jag någonsin sett som beskriver nattlig tjyvvattning... men jag hörde absolut nada!!! Och då skruvade jag upp förstärkarn till 11!!!

stella sweden sa...

Maria...nähäää...den är uuusel! Men Tack ändå järrtatt...att du inget hörde var ju märkligt, för jag hör på min lillajävlalapp mig själv...isch!

Anonym sa...

Grattis !
Be di sma unda jordi att hemsöka grannens gräsmatta... *L*

stella sweden sa...

Lasse...Tack, men redan fixat duuuuu! Tror jag ska tassa dit i den stjärnklara, månbelysta, rent av magiska natten o smygfilma litt!

Matilda sa...

Haha, inte för att jag hörde mycket men det var kul att se din trädgård! :D Ser fram emot fortsättningen! :D

stella sweden sa...

Matilda, määärkligt att ingen hööör mig...när jag vrider upp volymen på högsta så minnsann hör jag....jag tror ni behöver tvätta örona helt enkelt! Jaaa! Så måste det vara...

;D

Anonym sa...

Jag hörde att du pratade. Trevlig debutvideo föresten!

/Patrik

stella sweden sa...

Tänkju Patrik!