måndag, september 15, 2008

tycker nååågon att jag verkar va en neeedy woman?

Jo, EN HANN på Rusta tyckte det...

Idag struttade jag ikring bland elektronikavdelningen...
fyllde min korg med absolut nödvändigheter...
som div kontakter, grenproppar o skarvsladdar...
då tilltalar EN SMAJLANDE HANN mig...

Det framgår snabbt att han faktiskt försöker ragga upp mig!!!
HANN småpratar o jag svarar vänligt men litt avvisande...
då säger HANN att jag nog behöver en installatör....
varför det undrar jag litt fullt i skratt...
jo så mycket grejer som du har behöver du nog hjälp...
HA!!!
Nehejdu..det fixar jag allt själv de...

Då blir EN HANN riktigt patetiskt...
säger att HANN kan hjälpa mig med det...
Nej tack svarar jag en aning irriterat
o börjar gå vidare...

Då händer det...HANN följer efter mig...
Jag kan bjuda på fika säger HANN...
Nä tack!

Andra bloggar om:

5 kommentarer:

Ulf sa...

Ack. Aldrig händer det att kvinnliga expediter försöker "ragga upp" mig :( Eller är det jag som inte fattar hur en slipsten ska dras? :)

stella sweden sa...

Ulf...ack o ve...men det var ingen expediiiit...det var en kund!
Men gå in på en sk kvinnavdelning o rota runt litt så kanske?

Anonym sa...

haha att du inte gick med på en Fika då? ;) patetisk är ordet!

stella sweden sa...

nuelleraldrig, jag kunde ju fortsatt "samtalet"...frågat...o vad hade du tänkt dig sen da? Det hade vart intressant o höra vad han skulle ha svarat....men jag kände mig faktiskt litt förolämpad...

Anonym sa...

...men så här efterråt kan jag ändå tycka synd om hann...jo...som den kungadottir jag ändå är...