lördag, maj 12, 2007

svårtobestämmasig?

Vill ju inte att texten skall vara så svårläst som den blir nu när sidorna liksom trycker ihop den och gör att man får skrolla alldeles för mycket.

Vill dra isär kanterna så att det blir mer plats för text, har provat en layout utan kanter men istället så blir bloggnamnet uppdelat på två rader...grrrrr

Har provat nästan alla layouter som finns att välja på men ingen passar, det blir inte riktigt som jag skulle vilja ha det.

Någon outhere som har tips om vilken mall som funkar bäst?

Andra bloggar om:




2 kommentarer:

rigg sa...

själv har jag gått in i mallens html-kod och ändrat breddmåtten så jag har bredare blogg än normalt. Det var ganska pyssligt och jag kommer inte ihåg exakt vad jag ändrade på heller... Kan gå in i koden och kolla vilka siffror det är men det får bli någon annan dag!

stella sweden sa...

Rigg-låter inte helt lätt, men jag har ju ändrat i andra koder så jag tar lite pauser på jobb ibland o trixar lite så får vi se vad som händer..
-Kanske allt försvinner...huga!

Ha en trevlig helg!