fredag, maj 25, 2007

she7

Misstänker att hon helt har snöat in på she? ...typiskt tecken på migrän, hon känner sig något förvirrad, oordnad, rörig, kaotisk, oredig, virrig, vimsig, vilsen, gaggig, omtumlad, yr, vimmelkantig, snurrig, utflippad; bortkommen, förlägen, förbryllad, konfunderad, konfys, konsternerad; upprörd, uppskakad, skakad och bestört! Hon drömde inatt att hon åkte på en sån här...
Misstänker att hon skrivit om det här tidigare? Klicka på länken och berätta för SP om det är så.

genialiskt/uppdaterad/uppdaterad

Andra bloggar om:


9 kommentarer:

Anonym sa...

Hur i hela friden kunde du drömma att du åkte på en komotorcykel? Det är ju helt galet, du hade bilden på nattugsbordet va. Det måste ha varit det sista du sett innan du somnade.

stella sweden sa...

Nej det är en bild på min man....haha skojar bara! Måste ju hitta en lösning på bilproblemet och då "fann" jag väl den i drömmen?

Anonym sa...

Snygg lösning!

stella sweden sa...

Mannen eller kossan eller kombinationen? Hitills har det löst sig....snäääällllla människor lånar ut sina bilar till mig! Puss!

stella sweden sa...

Lotta!Har du nån mail jag kan skriva till?

Anonym sa...

Inget fel att snöa in på she, det är trevlig läsning!/Henkan

Gagga sa...

Gläder mig att du känner dig gaggig. Det är ett trevligt och positivt tillstånd i min värld, hälsar Gagga

Anonym sa...

lykkefundan@hotmail.com

stella sweden sa...

Henkan; Tack!

Gagga; Jag ska titta in oftare på din blogg, kanske känner mig "hemma" där?
Trevligt att vara gaggig? Hmmm :-)

Lotta; Tack du!