måndag, oktober 06, 2008

to give ore not to give...


- Åhhh, Godfrey jag vill ge!

- Men lilla järrtattmitt ge dårå!

- Men jag vill att dens jag ger inte
ska känna någon jävla tacksamhet mot mig...
Vill inte att dens själ ska känna sig i underläge..

- Lavli baby, jast lavli, men kika in här dårå?
Läääs va honn skriver my tajni littel pampkin!

- O Godfrey jag förnimmer att ja dööör, det är ju precis så jag vill att världen ska va! Att få göra något utan denn veeet vart de kommer ifrån!


(speaking silent)


- Ok dåra, så nästa gång jag trillar in på Lopploella så ger jag en hundring till expediten o säger att den här är för nästa kund! O de veet inte vem jag är!

- Jeee baby...du har fattat!



Andra bloggar om:

8 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA, du är helt LAVLI!

stella sweden sa...

Patrik....lovley heter de!

(sa besserwissran)

Anonym sa...

Men int fattade någon ann int!

Anonym sa...

Sååå synd för de var importent!

Anonym sa...

Important heter det!

Anonym sa...

Jeje...whatever, talk to the hand!

..fast haru nått kalas på G...du vet där det flödar i omåttliga mängder?

Anonym sa...

Jooo, den sjuttonde är de visst nått!

Anonym sa...

Oki då kommer ja o förväntar mig en Grappa!