lördag, april 28, 2007

skinnjackor

tänkte skriva lite om den allmänt felaktiga synen på vargen, hade för avsikt att skriva om jägare som vill avskjuta hela stammar innan dom förökade sig och min ilska och oförståelse gentemot dessa imbecilla hunters, men det får vänta tills en annan dag eftersom jag dricker vin nu och om jag lägger ut något med alkohol i kroppen så kommer jag säkert att ångra mig i morrn, så jag sätter in en bild jag hittade på nätet så länge...njuuuut, och så utan att riktigt förstå varför kom jag att tänka på en speciell man i skinnjacka, jag anar att där finns en gemensam nämnare med vargen men vari den består har jag inte riktigt klurat ut än...kanske det inte verkar helt seriöst att göra en sån liknelse men jag lovar...det är verkligen på riktigt...

Andra bloggar om:

2 kommentarer:

rigg sa...

Blogga med alkohol i knoppen är ingen bra idé... Trevlig blogg förresten, fortsätt så!

stella sweden sa...

Nej det var ju det skrev *L*...
Kul att du gillar min blogg!