söndag, augusti 31, 2008

idag är det faktiskt söndag! SÖNDAG! SÖNDAG!

O imorrn strittar den katthårsbollsflurrigaluvan ikring på semester...
HA!
Hens första semester på två år...
O alla hästar är hemma, hemma...
O alla indianer sitter där de ska, iiii kanoten...
O hissen går fortfarande ända upp, upp, upp...
O jågarten står där i kylskåpet...
O vinet är upphällt, joda...
O soffan den gråter...
O she vickar på höfterna när hon går...
O kan inte hjälpa det...
O why Condolessa?

Andra bloggar om: , , , , , ,



16 kommentarer:

Peace in mind sa...

Jag tänker att det finns många bra ord på S: söndag,semester...*viskar lite generat det där andra s-ordet*

O alla ingredienser i smeten, såklart:)

stella sweden sa...

Du ljufeliga fru kaos....såklart det finns enjävllamassasmåord på ssss...

stella sweden sa...

o du behöver inte viska de oförargeliga småjävlaorden...skriiik för bövelen!

Puss daarling!

Cliff Hanger sa...

Vilken sen semester!? Grattis! För egen del ringer väckarklockan 04.25 i morgon...

stella sweden sa...

cliffan...ojojoj...för min del ringer ingen jävlalitenmobil (som jag har försökt snooza hela sommarn) på en hel (ursäkta svordomarna men jag kan inte låta bli) jälva månad...

Ha´t så trevligt klockan 04.25...

;)

stella sweden sa...

...då snusar jag i min kungadottirbädd...

Anonym sa...

Grattis! För det var ju på tiden! Att hinna ifatt dig själv, men du verkar ta det coolt ändå, så jag önskar dig bara en heltjävlunderbarsemester!

:D

Kram!

stella sweden sa...

Patrik...jag ska dra till Insjön med THREE lejdis in red, (en önskedröm) mordhota Clas, (ännu en önskedröm)dansa ikring på parkett o gamla golvplankor(ett begär),ligga på Grautens vita o varma kalkiga stenar...puttra ikring i en litenjävlagummibåt, stäääda, äta good mat, sova, sova o låta soffan gråta ifred!

(o dricka vin, nödvändigt)

(o röka ciggisar, ofrånkomligt)

(o klä mig, irrationellt)

Ja, jag har ju semester...

Peace in mind sa...

Jag skriker högt SEX! Är lydig sörru...

Matilda sa...

Hurra för Stella som har semester!! Kan du ta lite semester för mig med? En vecka var på tok för lite, och idag börjar universitetskursen. Jag kommer stupa innan jul........

Njut av ledigheten!!

stella sweden sa...

fru kaos; good MOOORNING! Jag vaknade nu, halv ett av att någon SKREEEK!

matilda; en vecka är ingenting för en mysteriekvinna, jag sänder dig litt planetkrafter från mitt universiella ego! Inte kommer du att stupa int stumpan...en stupad stumpa? Neejda!

Tack, jag ska äta den, varje dag inta befrielsen, i stooora mängder...Joda!

Fru Tattoo sa...

Måndag är det hörru. Första skoldan för mig. Jag har varit vardagssnygg i dag, synd att jag inte kollade mig mer noggrant i spegeln innan jag gick i väg.
Får väl skylla på att jag är närsynt....

Miss Upsey Daisy sa...

Semester! Det skålar vi för.

stella sweden sa...

fru tatto; näää, det är tisdag! O jag är långsint! Ligger lite efter...dagarna är lååånga...räcker till...fortsätter med inlägg i stället, märker att det pluppar upp en himla massa ord...

Lycka till m pluggandet!

stella sweden sa...

Oj! Missud, du komm emellan när jag satt o skrev! Ja du kan skåla för mig för jag får inte skåla på hela veckan efts jag gick på jouren igår!

stella sweden sa...

...men på måndag tänker jag skåla för mig igen, fastän jag tjuvstartade litt i söndags!