onsdag, maj 20, 2009

RABBISSARR PÅ MIN GÅRD!!!!

Farbror Trytte Folke said -
jo helt sant U visst bor det en hann U en hunnrabbis här på gården mellan hyreshusen i grönskan struttar de ikring U du har försökt fånga de med kameran men inte fan vill de va med på bild int så du stjäl ett fotå från nätet som liknar kärleksparet som ofta sitter o gnabbas i cykelstället eller bakom sjchasminbusken
U trädet utanför sovrumsföntret har slagit ut U hann koltrasten sitter där varje kväll
U serenerar bara till dig...this I know for sure...this red shoes...




Andra bloggar om:

14 kommentarer:

kusin monica bellucci sa...

tammtArammtArarararadAmmtarAmm...;)

Gibsonhannen sa...

Tamtaram.. veet !

stella sweden sa...

kmb, alfahann...Ivé told every little star...

;)

Pappa B sa...

Folk som känner mig påstår att jag var det i mitt förra liv... Det finns märken efter hagelsvärmen som träffade mig också....
Varför försvann din vackra bild från min sida?
Kram och en mycket trevlig helg

stella sweden sa...

sgm..den envisades med att visa min Bambiavart o den ledde till min alldeles helt privata sida U denn vill jag ju inte visa...har även sett spår av rabbissar här...ha en trevlig helg du meee...

Le Loup sa...

Rabbissar!! Det har jag inga på landet, kan du säga till några att de kan få bo i min syrenhäck, fri mat på åkern och jag lovar att laga kaningrogg åt dem varje helg! :)

Anonym sa...

Jamen vilka sötingar!!! Det ser ju ut som de pussas...man vill helst bara krama dem och stoppa ner dem i fickan!

Tankevågor sa...

De är ju för söta! Då har du kanske snart lite rabbisbebisar där ute på gården?
Du får lägga dig i den där sjasminbusken med kameran vetja!

Kram på dig!

Lotta sa...

sweet :)

stella sweden sa...

har några i garderoben också...de tassar upp på nätterna o rör runt
i mitt place, baginboxen brukar hittas hopknölad bakom toastolen
dooom sötingarna kan jag skicka till dig shirouz...

har några i garderoben också...de ta

ewb...de har fööör sig saker...;)



londongirl...funkar inte de har hökögon o ett vääälutvecklat luktsinne..


lotta....jes!

Fikatanten sa...

De påminner mig om en sockerkaka jag en gång glaserade med kastanjekräm! Den såg nästan exakt ut så där! Med svartavinbär till ögon, jodå, min kaninsockerkaka!

stella sweden sa...

...ett sånt sammanträffande fikatantaluran!
;)

Mie sa...

Ahhh har en särskild svaghet för små mjuka med långa öron:) Två ninisar bor i min källare o en rikig hare har fötts upp med välling i köket..

stella sweden sa...

..långöron så mjuka har en viss lockelse mie...kvinna vill sätta pappiljotter i dom!

;)