onsdag, februari 27, 2008

this I know, this I know

Videon jag lagt ut slutade att funka så det kändes bara dumt att ha den och mina ord kvar....sååå då tänkte jag ta bort skiten men då fanns det kommentarer där! Och DET är jag ju bara glad över!!!Sååå den här får vara kvar men ni ska veeeta att det inlägget som ligger under det HÄR SKA LIGGA ÖVER!!! Och en sak till, jag har blivit kurrsivgalen! This I know!
Updejt...jo passa er på blogger.com för att ni har så dålig ordning på inläggen!

Andra bloggar om: ,

9 kommentarer:

stella sweden sa...

Bara så att ni veeet!

Maria sa...

Neeeeej!!!!
Jag hinner inte med något alls i dessa dagar!!! Hann inte se videon!!! Kan du inte skicka länken till mig så jag kan kolla upp vad det vaaar för nååågot!!!

Hinner inte ens skriva något på min blogg... hinner inte hälsa på hos andra... hinner inte gå hem från jobbet... men nu hann jag slippra in här och säga hej... jag finns kvar på jorden... det är bara lite låga moln i vägen som skymmer mitt röda hår! Ibland lönar det sig att kliva in till högsta hönset och säga "STOPP OCH BELÄGG MADAME!"... så nu kan jag andas på jobbet igen... även om tiden är knapp just nu... så mycket om jobbet!

Men varför saknas inte kossan förrän båset är tomt, står jag lika undrande varje gång och frågar så fort man har med en hanne att göra!? Jag har mött ett par hundögon idag... jo jo!

puuussss!

stella sweden sa...

Maria....Jisses en sån tur att jag såååg att det var TVÅ kommentarer just när jag var på väg att ta bort det eftersom det NYASTE hamnade UNDER det HÄR!
Nu blir det blogger.com/mordhooot igen! Jaja, vänta bara...just wait and seeee!!!

Nåväl, då HANN du inte se min otroooliga tvättstugeoutfit heller da...då går jag genast till din blogg o kommenderar dig hit igen!!!

Taaa inte ut dig nu va? Skinnet på lilla nosen finns tydligen kvar...Gott!

Svar på din fråga...DÄRFÖR!

Eller..hannar är hannar o de har instinkt vet du väl? Hjärrtatt?

Puss på DIN DAG!!!!

stella sweden sa...

Neeej, jag glömde kurrsivera, jaf måste kurrsivera, jag har blivit kurrsivgalen!

Maria sa...

Oj oj oj... mitt liv är en cirkus just nu... men den negativa stressen har bytts ut mot positiv! Och du - jag kommer visst att svara... så det så... så fort jag hinner... så det så!!!

Tack för min dag igår - stort kaos som blev till lugn... och kanske något klokt... eller så...!

puss!

stella sweden sa...

Ojojoj....jag skreeev ju att du inte behövde skriva just för DET...men nu har järrtatt ändå skrivit! Du är envisare än en sockervadd!

puss!

Maria sa...

Jag har visserligen skrivit... men INTE svarat än... !

dentatuerademamman.com sa...

Hello I´m home. Sugen på Paris info? Du vet var du ska kolla :)

stella sweden sa...

Maria....zumzumvi är likt två kolibrier som aldrig träffats! Jo..du har INTE svarat! Heelt rätt!

DTM...jag tänker inte gå vilse...