tisdag, augusti 18, 2009

she har mycken humor kvar U ont i knäet

det hände sig vid den tiden då solen brände likt en flamberad tändare som legat på balkongen U gassat sig att jag var med på sjöräddningsuppvisningen i hamnen då skulle jag glänsa glimra skimra litt U köra en rescuerunner för första gången i mitt liv...bakpå satt en ung man som skulle instruera mig men int lyssnade hunn nehejda hunn drog på full gas U gjorde en Usväng vilket ledde till att hela ekipaget välte så hannen ramlade av varpå hunnen fastnade med benet i styret men lyckades ta sig upp på vidundret igen för annars så hade den kört rakt in i kajen och blivit mosad krossad tillintetgjord U det fick inte hända för den kostar någon mille så hunn vände sig om U såg hannen ligga i vattnet en bit bort...körde dit U räddade hannen bytte de plats U efter det upptäckte hunnen att va fan vad knäet värker ömmar svider U sen hände det sig att idag är läget så att hunn haltat i en månad..varit hos doktorn U snart får hunn dooomen...


men inte surar hunn för det...



Andra bloggar om: , ,

14 kommentarer:

Baronessan sa...

Hoppsan, hejsan och tjosan. där gick det undan rejält... Stackars knät.

stella sweden sa...

..det blir nog bra med det jävla knäet för ibland går det undan båd här U där..höger tumme är stukad också...och för att inte glömma ANDRA tummen som har fått en brännblåsa samt en spricka på vänster tå då jag sprungit så ikring på jobbet för det blev ingen semester NU eftersom en personal blev sjukskriven! Jisses så det kan bli...men tack för sympati!

stella sweden sa...

..isch!

Alfahannen sa...

Gott att hunn har humorn kvar för hunn ser ju glad ut som en drillande lärka!

;)

Le Loup sa...

Hu, det låter som en rackarns färd det där, krya på dig!

stella sweden sa...

alfanann..."trillande lärka" kanhända...:)

stella sweden sa...

shirouz..ticktack!

Lotta sa...

vilken äventyrarinna du é !
Jag vill åxå köra en sån där cool maskin!!! Men då får jag väl ta knäskydden på mej kanske ...
;P

Alfahannen sa...

Remiss har väl kommit? Doktorer är inget roligt!
Vi får väl se vad domen blir....
Håller mina båda tassar för dig,,
Hååårt!!!snyft!

stella sweden sa...

L8...knäskydd hjälper inte i alla lägen...U minst när man ligger med halva kroppen under vatten o knät fastkilat i styret! Jupp så var det!
;)

stella sweden sa...

...hållna tassar är bra tassar bara de inte håller för hårt så att blodet stasar...;)... alfahann!

Anonym sa...

Men aj då. Knän kan vara kinkiga grejer - hoppas att det grejar sig!

stella sweden sa...

det värkar...som att det går åt rätt håll prudie...tack för omtanken!

stella sweden sa...

- kom på att updejta det här för dooomen har fallit U den är att operera knät för ett korsband är av U menisken skadad så jag kan inte löpa men för att jag fått nytt U härligt betalt jobb så får det allt vänta! Jag tar det som ett månsken i augusti!