söndag, maj 17, 2009

a day in a life

kan innehålla många tankar på klädsel vid begravningen iförrgår av älskade kusinen som jag köpt de ljusrrrrroooosaste rosor till att lägga på den blomstriga kistan U ville vara FIN U VACKER för henns skull till att övergå till vad jag skulle ha mig igårkväll på en födelsedagsfest...blir det den vita tunikan med kedjor U svart volangkjol eller TAR jag den svarta volangklänningen med vit tiny liten kofta U vintervita mönstrade tights...men vad spelar det för roll HUR jag ser ut när jag känner mig vacker inuti

Andra bloggar om:

8 kommentarer:

kusin monica bellucci sa...

..isch vilka bekymmer!

;)

Baronessan sa...

Man ska klä sig så det käns bra. Det är bättre än hur det ser ut. Men ibland vill man vara fin och då är det inte så lätt.

Pappa B sa...

Helt fantastiskt rätt lilla vännen. Var vacker inuti, det räcker och bli över. Fodralen åker ju av, titt som tätt men insiden den rår man om for ever..

Anonym sa...

Håller med baronessan...ibland är det kul att klä sig så man känner sig fin. Tror dock det är hälsosammast att klä sig så det känns bra :o)

Gillar verkligen din blogg den är supersnygg!

stella sweden sa...

kmb...jooo isch! ;)

baronessan...tänker ju mer på hur jag uppfattar mig som fiiin elller int....så du tänker som jag ju!

sgm...fodral U masker ryker titt som tätt så det viktigaste är ju insidan men OM man har nått på sig U inte trivs i det så blir insidan int så vacker....

ewb...jooo precis så är det!
;)

Le Loup sa...

Du skriver så jäkla bra, vad spelar det för roll när man känner sig vacker inuti, just så är det! Och oftast, tror jag, så skiner den vackerheten igenom, så ock även om man skulle komma klädd i säck och aska, det är vad jag tror.

stella sweden sa...

jo vackerheten lyser igenom om den finns där shirouz U du är vacker för du skriver så generööööst!

pinglan sa...

håller med dig! jag är sån att jag provar Alla kläder och tycker jag är hemsk i dom men sedan så tänker jag på vad jag Känner att jag vill ha på mig. då brukar det bli bra, lyckad klädsel, efter hur man känner sig :) är jag lycklig blir det bra men är jag inte det så kan ju ingen klädsel 'klä upp' mig :((